sommaren....

...Lider mot sitt slut. Det har varit en otroligt fin och varm sommar. Kom ihåg den som 2014 den varma sommaren. Fast juni var riktigt kall och burrig.
Jag har varit på Bröllopsfest på västkusten, Tjörn. Magiskt härligt!

Vi hade det riktigt fint på Tjörn med picknickar, solbad på klippor och bästa sällskapet med min fina släkt.

Jag hade semester to-to så dryga veckan men ändå hunnit vara med om sommaren...

Min bösta lillebror har äktat sin Linda. Jag var värdinna på bröllopet, riktigt roligt men mer att rodda i än vad jag kunnat föreställa mig. Det blev riktigt lyckat!
Fina gulleungen Leona i sin fläta...
Well well!
S

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Hej hej hej!
Vad gör Sandra nu för tiden?
Jag har försökt börja blogga lite mer igen... Får väl se hur länge det håller i sig 😉

Ha det bäst!
Kram

2014-11-06 | 09:55:48
http://theullis.blogg.se
Ulrika

Fasen, kommentaren smet iväg innan jag hade skrivit att det var från mig så nu fick du en till 😂

2014-11-06 | 09:57:39
http://theullis.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!