Maj, maj måne..

...och det här kalla vädret skulle kunna lura mig till skåne.


Det ser fint ut genom fönstret, men det är svinkallt. Eller så är jag känslig.
I år provar jag nåt nytt. Jag struntar i sånt jag inte har lust med. Tex kratta hela gården. Det känns ganska fint faktiskt :-)
Den här sommaren kommer bli intressant. Jag önskar mig sinnesfrid, många skratt, lite lagomt med vin, massa kreativitet och lite pirr i magen. Det låter ju enkelt i alla fall. ..
Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Camillla

Nä, det är skitkallt :) som Uggla skulle ha sagt ;)

2014-05-11 | 00:56:04
Ulrika

Hörde att ni hade liiite varmare igår ;) Här blommar det mesta. Äppelträden på gården är så himla vackra nu :)

Ha det bäst!
Kram

2014-05-20 | 07:07:33
http://theullis.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!