Onsdagsbio...

Imorse så vaknade jag av klockan 6.45. Jag har en wake up lampa som börjar med lite ljus för att till sist lysa som en strålkastare. Till ljuset så startar radion med Norrbottens radio. Ganska skönt sätt att vakna på. Imorse var sängen så där perfekt som den bara är ibland och jag valde att ligga och morna mog en timme. Det är vardagslyx!

När jag fyllde år fick jag flera buketter vackra blommor och de står ännu. Tidig morgon och sen kväll luktar liljorna sååå gott och påminner om sommaren som kommer.

Lunchen idag blev en proteindrink och middag åt jag en filtalltik. Gourmetmat enligt konstens och kostcirkelns alla regler.

Idag visade en kund upp sinsuperfina flodhäst som hon virkat och jag MÅSTE ta mig tid att göra en egen. Minst en. Jag känner hur mycket jag bara måste ha en egen flodhäst!

Dagens bästa är ändå vägningen. Jag klappar mig själv på axeln och säger adjöken till 1.8kg. Baj baj till dem och må det vara sista gången de kommit på visit.

Näst bäst var att vi varit på bio och sett Hobbit. Superhärligt med bio mitt i veckan. Den vardagslyxen skulle jag kunna vänja mig vid. Sagabiogeafen jar sköna stolar och bra ljud MEN nu kommer gnället;
Deras 3D-brillor är flottiga och repiga och det slår aldrig fel att de i mitten av filmen slår på nån slags ac så jag håller jämt på frysa ihjäl andra halvan på bio.
Så hade jag gnällt om det då. Tack.

Well well
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!