Det går bra nu...

...Uppryckning har skett å så bra jag mår i kropp & själ jämfört med förfallets bittra eftersmak.
Jag är mkt piggare & magen mår mkt bättre.
Maten funkar bra, det där med sex måltider om dagen har inte gått alls. Men jag har bara ätit bra saker och jag har motionerat ordentligt. Nu har jag så bra lista på Spotify till motion så jag typ inte vill sluta
Bra musik kan verkligen påverka min inställning.
Ikväll har vi lyxat till det med efterrätt: fruktsallad & vaniljkvarg. Gott & nyttigt!
Till middagen serverades cola light i vinglas, frågan är om det egentligen hälsosammare med vin?!?
Nöjd med mig själv virkar jag på min sjal iklädd en vansinnigt skön men lumpen flanellpyjamas.
Ingen nöd på mig nu, nope...

Shape up är numera lifesum och den suger enligt mig. Varför uppdatera till det sämre?
Nu är det för meckigt att fylla i så jag struntar i det..
Må många andra klaga så ser blir smidigt ogen. Själv sitter jag bara i soffan och gnäller ♥
Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!