Here I go again..

Pust suck stön...
Jag har haft ett två veckor långt återfall till dåliga osunda vanor. Magen mår pyton, vågen gick i botten och jag har både dåligt samvete och fula tankar om mig själv OCH känner mig en smula värdelös och tjatig. Samma jävla tugg och samma jävla kilon, samma jävla misslyckande och självförakt.
Men nu är det av med offerkoftan och omstart Igen!
Lifesum igen och tillbaka till verkligheten.
Mål är att äta sex små måltider/dag. Idag blev det två.
Ingen frukost, kaseinpulver m lättmjölk till lunch och tonfiskssallad till middag.
Däremot är det mer än två år sen jag slutade röka. Det känns grymt härligt! 6:e feb 2012 gjorde jag slut med cigaretterna, å vet du. det är det Bästa jag gjort!
Jag har varit på svensexa i lördags och det var toppentrevligt!
I den kvällen ingick några timmars spa på Clarion hotell och det var lovley.


Puss o kram
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!