Intet nytt under solen...

...Förutom att den visar sig korta stunder. Tänk att jag kan bli så glad över att se några solstrålar genom fönstret.
Kosten fungerar utmärkt. Känner mig motiverad och pepp. Däremot tog jag mig inte upp i tid så jag hann inte med någon träning innan jobbet.
Jag behöver få ordning på mina natti natt-rutiner. Mer sömn åt folket!

Kakan på bilden åt jag inte, men den skrek högt efter mig. Jag äter inget i vårt café. Oftast är det enkelt men idag var det så svårt, svårt att låta bli.

Jag läste att de spelar in en ny säsong av Girls. Underbart! De två säsongerna innan var jag tvungen att maraton kolla på. Hannah är helt underbar!!!
Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!