Besök hos Dr Leo Hassler

Idag har jag och LillUlle varit på besök hos Dr Leo Hassler på Gültzaudden. Ulle passerade igenom utan anmärkningar, det gjorde inte jag.
Hips vips så stack det till lite överallt på kroppen och nu är jag tio bluttar fattigare. Jag har plåster och grejor lit ehär och lite där och i ansiktet ser jag ut som jag varit i bitchfight.
Han använde en makapär med ström och det hela var över på max tio minuter.
Det var en upplevelse att träffa denna man Leo som man milt kan kalla ett original, docke ett trevligt sådant.


Efter läkarbesöket var vi och käkade mat på Zan en persisk restaurang och det smakade sådär, eller inget vidare alls. Vidare shoppade jag lös några jeans då jag drabbats av den angenäma överraskningen att alla mina är för stora.
Vi hann även med att ta en latte på Roasters och jag hann lära Ulle hur man fickparkerar, bättre sent än aldrig.

Nu hägrar lite skön musik och soffläget en stund.

Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!