Fredag söndag måndag fredag...

Veckorna går helt sjukt fort och jag hinner inte alls med!
Jag vann kampen mot förkylningen, åtminstonde så här långt i matchen. Karro är däremot riktigt risig och jag hoppas att hon inte smittat ner resten av församlingen.

I veckan har det inte hänt mkt alls, eller när jag tänker efter så har det faktiskt gjort det ändå...
I onsdags hade jag och Lollan en helkväll med musik och sång och någon pilsner, hur mysigt som helst. Vädret var perfekt för ändamålet, ösregn och stormigt.

På torsdag ringde Sara och grät i luren, Herman (katten) hade precis kommit hem och hans öga hade farit utanför ögonhålan. Jag hämtade henne och Herman och for till kliniken. Nu har de opererat bort hans öga och han ligger kvar med dropp eftersom han inte vill äta.
Det såg riktigt otrevligt ut, jag kan nog inte föreställa mig hur ont han måste ha haft det.

I fredags var vi en sväng på Hanssons innan vi åkte hem för resning av partytältet. Vi skulle bara ta nån öl till det men det slutade med ett riktigt kalas.
Jag är så glad över alla mina underbara vänner, vi var en hel drös som hjälptes åt att pussla ihop tältet.

Zeb hjälper till att packa ihop poolen

I går var det då dags för kräftskivan. Mmmmums så sjukt gott det var, synd att man blir mätt i magen innan man är nöjd i munnen. Vi skulle äta fem men det blev snarare sju. Vi sjöng samma sånghäfte om och om igen och eldade och kubbade.
Jag och Lundin satt och eldade tills fem på morgonen då gick vi in och sjäng lite Euskefeurat. Det kan hända att jag är lite trött idag. Vi har iaf varit ute i det fina vädret och städat ihop efter tillställningen, käkat på Chili chili och fikat på Retro cafét. Nu ska jag ta mina gossar på en motionsrunda innan jag tänker svimma i soffan.

well well
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!