Min bil...

...måste besiktigas!
När jag var på bilprovningen tyckte de satt min fina Ford var så fin att de ville titta på den igen. Jag har dock inte fått tummen ur och fixa en glödlampa till skyltbelysningen, annars hoppas jag att allt är ok nu. Egentligen skulle jag vilja ha en fin trevlig fungerande hel bil, men nu säger min plånbok att en gammal ford är grejen för mig!
Tyvärr så har radion slutat funka, tidigare funkade den iaf ibland och nu inte alls. Samma gäller fläkten, den funkade tidigare ibland och nu inte alls. Inte så kul.
Men nu är den åtminstonde städad, för det roade jag mig med häromkvällen. Nja nu är den kankse i samma skick som när andrar människor tycker att det är dags att göra en insats.

Iförrgår var jag o Lollan på stan och shoppade en del och var till Hanssons och fikade. Jag skulle verkligen behöva inhandla diverse skor och jag som sann Bodenpatriot har gjort mitt allra bästa för att handla i Boden, men det GÅR inte!
Efter stadsturen drack vi lite vin tillsammans med Olga och Johan L, mkt trevligt!
Vi var en tur till Bränna och vi fick sällskap av Martin o Tobbe. Seden trogen blev det en del tokerier innan det var över.
Tidigt på morgonen kom norrmännen och köpte Cissi så nu har jag ingen valp hemma.

Well well
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!