Så var det bara Cissi kvar hos mig....

...Rutger är nu hos Annis så nu är bara Cissi kvar och det verkar som att hon ska flytta till en norsk familj. Det är inte riktigt klar men nästan.

Idag ringde Nils-Erik och berättade att det är klart med lagfarten, det känns skönt. Även Johans lagfart för stugan är färdig så nu har jag inte längre någon stuga men huset är mitt. Jag är helt imponerad över hur smidigt allt har gått, inget bängel med något alls...

På söndag är det utställning i Torneå och jag har paxat så att jag slipper köra dit. Vi ska gå till farmen där det är säsongsavslutning och då känns det skönt att slippa köra bil före tuppen. Drängarna ska spela och det är väl inte direkt min typ av musik, "vill du bli min fru" är den enda låt jag vet att de gjort och det känns läänge sen. Jag vet inte om de lever på gamla meriter eller har gjort något sedan dess.
Jag hoppas på att det ska bli några varma dagar och ljumma kvällar nu för nu känns det som höst och det tycker jag är för tidigt och sämre än sådär.
Min privata meterolog MR Baudin säger dock att det är färdigt med högtryck, han brukar ha rätt men jag hoppas verkligen att han har fel!

Ikväll var det egentligen kurs men Cissi är sjuk

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!