Torsdag 28:e aug 2008

Idag skulle vi spåra på väderkvarnshöjden/Bjässberget, men det var nåt slags militärpådrag där så det var avstängt ungefär överallt. Istället åkte vi till Heden.

Jag hade lite tidspress så därför blev det en rak apportstig med 15 apporter och gullÅke plockade allihopa jättefint! Så mer än nöjd är jag =)
Filip fick träna lite lydnad istället för spår, och han var glad och överivrig -sockerungen,,,

Stort grattis till bästa Siv och bästa Pär som kommit över 600-tröskeln!

Åke har åkt på världens bästa pensionat hos Carola och Daniel, jag hämtar hem honom på söndag. Det är väldigt lugnt och tomt och tyst utan Åke hemma. Wilma kanske inte är gladast över att Åke kommer, Ester är nog desto lyckligare.
Tusen tack Carola och Daniel, I LOVE YOU A LOT!!!

Om nån nu missat det så håller jag på försöker samla vuxenpoäng och ta tag i allt som jag försummat i sommar. Enligt min goda vän Anna så är vuxenstadiet förbi, jag är inne på pensionärspoäng. Det grundar sig på att jag börjat stöka inför vintern i min trädgård... Eler vad säger du AL?

Well well!
S

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!