Torsdagens träning

I torsdags var jag och tränade lydnad i sällskap med Karolina, AK och Carola. Det var underbart väder och vi blev ute några fler timmar än vad vi tänkt oss...
Vi hade gott om störing i form av ett stort gäng som utställningstränade och rallygalningar.


Solen på väg ner

Jag introducerade hindret för Filip och han fattade ganska snabbt vad som förväntades av honom. Överhuvudtaget var Filip fantastiskt duktig hela träningen. De flesta moment till lydkl1 är påbörjade eller alla undantaget platsliggningen, snart är det träningstävling och tills dess borde vi ha hunnit en bit på den också.


Filip

Till Åke satte vi ut sex rutor som alla var placerade så att han hade en ruta till vänster, höger och framför konan. Det var klurigt men roligt för Åke. Han är en aning snabb på att ta egna beslut ibland och nu fick han tänka till och rätta sig efter mina beslut.
Trippelapporteringen la vi upp så att han hade rutor till höger och vänster om konan, det var också lite klurigt för Åke som gärna laddar hela på programmet mot rutor och koner i allmänhet.
Jag är supernöjd med torsdagens träning för båda mina gossars del!


Platsliggning med galne-gulliga-George uppbunden i målet




Unna nyfriserad i utställningslook och bara såå snygg!

Jag vet inte vad som hänt med Carola, kan hon månne ha bytt ras?


Well well
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ulrika

Kul ni verkar ha haft det. Så schnygg Unna är utställningsfrissad å allt!

Synd bara att dom där jäkla blodsugarna ska förstöra hela sommaren, här har vi inte så väldans mycket såna men då fästingar istället och det är inte kul det heller.

Hann ju inte ses nåt sist vi var uppe, hade ingen bil och fullt upp hela tiden. Vi kör en repris v 31 så då hinner vi säkert ses nåt :D



Ha det bäst!

Kraaamar

2008-06-19 | 19:24:33




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!