Fjärrvärme..

Så där, nu har vi fjärrvärme i Fr Nilssons residens på Spadvägen. Hela dagen har det varit rörmokare och grejat här och det ser ut som tusan i källaren.
Det är ett bekymmer som jag tänker ägna mig åt en annan dag. Härligt är det iaf att det äntligen är klart, nu är det bara vänta på den härliga räkningen.

Hela helgen har spenderats i Norge, Tromsö. Vi åkte fredag morgon och kom hem natten mot måndag. Vi har haft det hur härligt som helst i det fina lilla huset som vi hyrde för andra året i rad och vi har för avsikt att bo där även nästa år.

En riktigt god middag med alla tänkbara läckerheter


Jag beställde korv med ketchúp, senap och rostad lök på macken i Töre, rostad lök och bostongurka låter inte så likt i mina öron, men jag var artig och åt min korv...


AL med moran och renköttet i högsta hugg...


Jag har haft paus från rödvinet mer eller mindre i två år, men nu smakar det riktigt gott igen...


Pyjamasfrillan är inte att leka med!


Älskade fina Mia fick cert, cacib, BIR och Nordiskt championat med Steveponken!

Vår kennel fick två nya Nordiska champions och BIR o BIM så mkt bättre utdelning kunde det inte bli!



Ikväll har vi haft avslutning på hundkursen vi håller och så har vi börjat en kurs i photoshop. Jag är inge vidare på det så förhoppningen är att jag ska utveckla en viss talang och ett litet intresse för det under kursens gång.
Vi är bara fyra deltagare så det kändes nästan som att vi hade privatlektioner, å ingen var gladare än vi!

Well well
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!