Mindre än en månad kvar...

... till vår resa går av stapeln. Nedräkningen har börjat!

Idag har jag varit å tänkt tillsammans med flera andra ur  Svensk Handel, Boden Turism, Företagarna och en del kommuntjänstemän. Jag blir helt slut av att tänka, mycket mer jobbigt än att arbeta fysiskt.
Vi var relativt överens om det mesta i den arbetsgrupp jag var i och i slutändan när vi gick igenom var hela gruppen slående överens. En bra dag som kanske kan ge mkt mera.

CBV min vän! Kul att du hittat hit, du har ju kämpat en stund med det, men jag gissar att du har hittat med hjälp av Jenny?! Absolut måste vi boka in en schlagerkväll inom kort. Det har varit och är lite rörigt i livet sen vi pratade om saken, men nu verkar det mesta ramla på plats, så vi rings väl?!

Åren går så rysligt fort, Andreas mitt älskade A-barn fyllde  i söndags 14 år! Hur det gick till och var åren tog vägen kan jag fundera över...

1996 så lyssnade jag VM massor på den här låten, och det har jag återupptagit nu igen. Den har liksom behövt vila en stund, nu är den lika fantastisk som första gången jag hörde den! Absolut fantastisk <3



Just nu är det fullsatt med aktiviteter i livet. Precis som det alltid känns för mig när kalendern är full långt i förväg så tycker jag det är lite jobbigt även fast det bara är roliga saker jag ska göra. Men hellre det än att sitta ensammen och ingenting ha att göra.
Jag har så underbara vänner så det är inte klokt, jag älskar er allihopa och Gud förbjude att jag någonsin glömmer det!

Elsa växer och frodas. Hon gör längre och längre utflykter från valphagen och idag har hon varit och utforskat vardagsrummet. Familjen affenpinscher är lycklig och leker alla tre tillsammans, medan Åke inte förstår vitsen med tillökningen. Han muttrar mest och drar sig undan.  Just nu är Åke ute på långpromenad med sin kamrat Fredrik, jag behöver knappast berätta att både jag och Åke uppskattar Fredrik massor.

Well well!

S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Men vad jag undrar mkt helt plötsligt!!!

Resa? Tinnitus? Vilken röra? Vi måste helt klart reda ut det här!!!!



Kram

2009-01-14 | 12:29:16
Anonym

Glömde nog skriva att det var från Camilla B!!

2009-01-14 | 12:30:39
missj

Så kul att du är här! :)Hittade du min sida via min länk till din sida? För på FB tog jag till min blogg för rätt längesedan...

2009-01-15 | 22:39:06
http://miss76.blogspot.com
Camilla

Du måste lyssna på Michael W. Smith, Above all. Det är faktist en kristen gospellåt(!!!), men så himla mysig. Spela järnet o bara lyssna!!

2009-01-16 | 18:16:00
a

2009-01-16 | 22:45:51
Camilla

Lyssnar på Aldo Nova!!!

2009-01-16 | 22:47:16




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!