Så var helgen över....

I går var vi ocjh fikade på underbara Retrocafét!  Lena som driver stället är bara för rolig. När jag och min väninna Linda fikade där för en tid sedan undrade Lena om Linda var min flicka. Men hur menar du nu undrade jag, menar du som mitt barn? Aaa det var så hon menade.
I går undrade hon om Elliot var mitt barnbarn, jag fyllde visseligen nyss 35år, men farmor?!

Jag och "mitt barn" Linda

Den har helgen har bara susat förbi. Det har varit en hel del kalasande i goda vänners lag, sent har det blivit så jag känner mig inte mest utvilad. Jag har inte varit i säng före sex på morgonen och det är inte världens bästa för dygnsrytmen.


I mitt liv har det hänt lite annat också, jag har efter noga övervägande beslutat mig för att urträda ur vår kennel. Vi är lika goda vänner som vanligt och anledningen är att jag helt har tappat suget och intresset. Det känns helt rätt och jag är nöjd med att jag till slut kunde bestämma mig då jag velat en hel del hit och dit. Filip och Åke bor såklart kvar här hemma som vanligt.

Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!