Söndag 18:e jan...

Så var över halva januari avklarad då... Känns fint att våren närmar sig, ska bli skönt och mysigt med påsk och sånt...

I fredags spelade jag, Linda och Martin Buzz. Ganska kul frågesportsspel, men väldigt irriterande kommentarer till allt i spelet. Jag som är nog emot att det svärs hit och dit i radio och TV tyckte inte bättre om kommentarerna i spelet. Så fostrar vi våra ungdomar... Hurra!
Det var hur som helst en trevlig kväll.

Igår var vi några tjejer som var på Kina och åt, jag drack mest av alla!  Sammanlagt fick jag i mig 1L mjölk, 33cl mellanöl och drygt 1L vatten. Jag fattar inte vart allt tog vägen, men törstig var jag allt...
Det var en trevlig sammankomst och innan kvällen var över hade det kommit fram en och annan oväntad bekännelse (dock inte av mig, jag är kass på hemlisar om mig själv).
Under kvällen blev det en del dansband och dansande. Hur trevligt som helst!
Vi pratade om att fara på dansbandsveckan, men får se hur det blir med den saken, det skulle vara massvis roligt!

I dag har jag mest bara ätit. Jag har varit med AK på Retro, det var jättelänge sedan vi träffades och vi avhandlade senaste månadernas händelser i 3,5 timme. Jag har även hunnit vara och käka middag med Linda, också det i jättetrevligt. Nu ska jag pysa ner i soffan med B& J och diverse andra smaskisar, och sen kan jag ju fundera på varför jag är så rund å go´?!
På det hela taget har det varit en helt ok helg!


Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!