Leonas virkade väska..

Min väninna Camilla undrade vad jag egentligen virkar, och det är allt möjligt. Just nu är det barntossar till mina älsklingsungar. Prova ska du få se hur kul det är både att virka och sticka. 


Nu är Leonas handväska färdigvirkad. Jag tog inget foto på den, men det gjorde Leonas mamma Linda.
Mönstret jag använde kommer från Drops, men jag har snickrat till det en del.


Blommorna du ser sitter på bandet man drar igen väskan med, så även
bladen. Jag tänkte att det inte skulle gå att dra igenom bandet, så är
det större risk att det inte försvinner.
Mellan de blommorna fastsytt på väskan är det en dubbelblomma med blad.



Fasters finaste flicka med sin nya väska

Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!