Nu gör jag kväll...

... Attans så kvällstrött jag varit hela veckan, även om "hela" veckan bara varit i tre dagar.
Jag har inte gjort många knop sedan jag kom hem från jobbet. Tvingat mig att torka ur poolen, diskat burkar av allehanda slag och pratat en lång stund i telefonen med min fina väninna Louise. That's it!

Skäms på mig och Magnus!
Du anar inte vad vi har kastat bort mat. Det är skamligt hur mycket mat vi kastar bort för att det får stå och bli dåligt i kylskåpet. Det samtidigt som männiksor går hungriga och svälter. SKANDAL!
För att inte tala om hur mycket pengar vi kastar bort, och vi är inte några krösusar precis...

Dieten fortgår och det går ganska bra nu. Må min karaktär vara med mig!!

Mange är duktig och motionerar, det är inte jag. Jag rör mig inte alls, inte överhuvudtagen, inte nåt alls.
Herrn i huset hurtar och cyklar från Björns i Boden till Universitetet i Luleå ca 4 mil, och han är också tjock, vad är min ursäkt nu då?!

Om jag inte vore så väluppfostrad skulle jag sätta in en bild på min mage i profil, men jag besparar er den just pga av att jag är så hövlig.
Det som är toppen med min mage är att den faktiskt blir mindre, och att den inte är sugen på något som den inte bör äta. Det är iaf riktigt bra!

Well, well nog med gnäll!
S

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!