...och här sitter jag och hennar håret...

Jag hennar håret och det borde jag gjort för länge sen, för att inte tala om hur mkt jag behöver bli klippt!
Som att det inte var nog med det så har jag slut av alla bra schampon och bara kvar skrutt med silicon i...
Jag måste verkligen ta tummen ur och göra ett besök på bästa Naturfrisören Marie på Åsa & Marie.
Först henna ihåret, på det aluminiumfolie, runt huvudet Torky så det inte rinner och på toppen en yllemössa. Det och en urful "hennat-shirt" så blir resultatet UA.

Som vanligt vet jag inte hur man vrider bilder på blogg.se

Idag har jag inventerat lite bland mina garner. Eftersom jag ska tillbringa en vecka på en båt i Turkiet så tror jag mig få en del tid för mig själv till att virka.
Så då har jag således gjort mig en anledning att beställa lite garn till en liten summa av 529:-
Jag är lokalpatriot och handlar helst här hemma i Boden, men vissa grejor finns inte att få tag i och då är det fint med Internet.
Jag var till Garnaffären som ligger på samma gata som mitt jobb idag och insåg att jag inte hade koll på vad jag egentligen skulle ha, så nu har jag sorterat upp och lagt några nystan i handväskan. Det betyder att jag ska ta med mig dem till Garnaffären och handla annat matchigt garn så de jag har inte ligger och skruttar i min samling.

Här har jag lagt upp lite garn på sängen för att kunna sortera in i rätt backar.
Numera är det ordning och reda...


Nu blir det soffan och mormorsrutor!

Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!