Turkland, nu kommer jag!

Så!

Då var resan till Marmaris bokad. Jag ska åka och segla med min pappa, farbror och några kompisar till pappa i en vecka. Underbart!
Jag har inte seglat på massor av år, men förhoppningsvis har inte ränderna gått ur zebran.
Pappa har haft sin båt där i många år, men av olika om och men så har det inte blivit av för mig att följa förräns nu...
17:e sept ska jag segla och virka i Turkiet, känns inte ett dugg tråkigt!

(..och för dig som försökt nå mig på min mobil, så fungerar den halvutmärkt nu igen efter ett långt bad i Manges vattenglas, dock envisas den med att visa hur många missade samtal jag har men inte från vem..)


Pappa, farbror Tommy och Mange

Well, well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!