Vindens skugga & Ängelns lek

Av: CARLOS RUIZ ZAFÓN

Vindens skugga
läste jag för några år sedan och tyckte att den var riktigt bra, även fast det inte riktigt går att säga vad som är bra. Den är liksom märklig på ett härligt sätt, en totalt uppslukande berättelse, gäckande, gåtfull, romantisk, mystisk och lockande utan att jag egentligen vet vad som driver mig vidare i boken. När den var slut så saknade jag den.


Av den enkla anledningen blev jag glad när jag såge en bok av samma författare, utan att tveka hade jag den med mig hem.

Änglens lek. Den är inte riktigt slut ännu, men fantastiskt så bra den är. Den är i samma stil som den förra boken, med samma fantastiska språk och om möjligt ännu mer mystisk, äventyrlig och underhållande.


Köp mina vänner, He ä ba köp! Som Stenmark skulle ha sagt.

Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!