Borta bra men hemma bäst!

Då var vi hemkomna från en riktigt givande arbetsvecka i (eller heter det på?) Bahia Feliz. Vädret har varit strålande och så även luftkonditioneringen i vår konferanslokal.
Vi är mer än nöjda med veckan. Arken har ett koncept som jag tror järnet på! Det är dock en bit att ro innan vi är i hamn med allt vi behöver göra för att följa konceptet fullt ut, men om du inte hört det förr så; Rom byggdes inte på en dag (eller var det natt)...


Utsikten från vår balkong i soluppgång å mitt på dagen



Jag har hållt LCHF ganska ok, långt ifrån så bra som det kunde ha varit men jag är nöjd med min insats..
Semester på Bahia Feliz kan jag inte rekommendera om man inte gillar att göra ingenting alls.
Vi hade inte mkt till fritid men på den fanns det absolut ingenting alls att göra i Bahia Feliz. Men gnälla är inte vår grej så vi åkte till Playa Del Ingles och roade oss när vi hade lite tid över och där kan jag  spendera åtminstonde en semester till.
Extra härligt skulle det vara att åka på sem med M, saknade honom massor under veckan. Mindre trevligt och antagligen mindre intressant var att jag drabbades av vätskeansamling De Lux och är inte återställd ännu. Mina fossingar svällde så de inte rymdes ens i gympadojjorna. Nu har jag inhandlat vätskedrivande och idag är det ganska mkt bätte...

Men nu är vi hemma fulla av inspiration och ger järnet för att omsätta den i handling....

Well well!
S

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!