Chockskadad?!!

Chockskadad är ett ord som Ninas väninna Karin använder ofta på ett för mig underhållande sätt, och gissningsvis är det som du nu kan bli när du kikat in hit och ser en ...... -UPPDATERING!!
Jag överträffar mig själv ibland (här är det fritt att tolka)..

Livet på Spadvägen då.. Det är väl därför du är här och läser gissar jag?! Lviet på Spadvägen ser ut så här;

Vi har varit husbundna en längre tid pga otroligt kallt och vidrigt väder och nu när vi tinat upp är vi likväl och ugglar inne, det kanske blivit en ful vana?
Igår var vi dock i Pagla och grillade korv och umgicks med goda vänner samt min bästa bror och hans familj. Jag och Elliot var och tittade på dragtävlingarna som så lämpligt pågick. Det är inte klokt vad kul det ser ut med spann. För vår del är spanntiden över. Pixe har flyttat till ny familj, Tuva lever inte, Sally är gammal och bor också i en ny familj och Selma har flyttat hem till sin. Således är det bara Åke kvar, ett fattigt hundspann.

Jag och M började med LCHF för 10dgr sedan och jag har lovat AL att lägga hit lite om vad vi äter så det tänker jag göra. Ljuga är fult!

Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!