Fullständigt kaos....

Är en bra låt med Bo Kaspers Orkester, men även läget gällande min packning.

På lördag åker jag och AL på en jobbresa till Bahia Feliz med Arken, förhoppningsvis är vi en hel del klokare när vi kommer hem.
Det är så attans svårt att packa. Ska det vara varmt eller kallt där ? Det är ju som inte riktigt säsong och 18-22 i skuggan. Ska vi sitta i en svinkall konferanslokal där man vill ha långbrallor, eller är det shortsvarmt?
För övrigt så har jag inga shorts som passar på min bak, för små, för fula, för trasiga, förstora... Så jag kör utan shorts helt enkelt!
Jag har iaf en bikini som passar, förhoppningsvis får jag lite användning för den. AL hade ingen och var tvungen att köpa och den här årstiden är det bara dyra underklädesaffärer som har bikinis i lagret. Så för AL's skull hoppas jag att vi får användning för bikinis då hon investerat 600:- i sin.

LCHF fortgår och tanken är att jag ska hålla mig till det även på Canarieöarna. Vi ska bo "all inclusive" och jag hoppas att det finns massor gott för mig att äta.

Jag hoppas att Magnus sköter om mina akvarium efter bästa förmåga när jag är borta. Ni får här se en bild på min älskling..


Min finaste Scalarehane (tror och hoppas det är en hane iaf)...

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Camilla

Där har vi varit!! Bodde på Monte Feliz. Fanns inte så mycket att se i närheten, men ett jättemysigt torg med lite affärer och matställen. Det är nog bara på kvällen ni behöver nåt varmare, typ kofta o byxa. Har varit dit 2 ggr kring den här tiden och då var det i allafall varmt på dagen. Ha det underbart din lyckost!!

2010-01-15 | 08:13:14




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!