Skoshopping De Lux

I em har jag och Annis varit på shopping De Lux. Vi brukar alltid ta oss en shoppingtur i mitten av december. Idag har varit första gången som vår personal Hanna varit själv i butiken och det verkar ha fungerat utmärkt.

Jag har haft så dåligt med skor, ibland kan man säga att man har dåligt med skor och så har man i verkligheten massor med fungerande dojjor. Men så var icke fallet för mig. Hela förra vintern prommande jag omkring i i mina tretorn gummistövlar. Mangus hävdar att han skämts över min fot-outfit.

På plats träffade vi Mirja, så kul att träffas och hänga lite, det var ett bra tag sen vi rådde om henne!

Jag handlade två par bra vinterskor, det ena paret står det att de funkar till -32, hopppas att det inte blir så kallt i vinter. De var supersköna och lätt att bara stoppa ner fötterna i. Jag är inte så bra på att idas knyta och greja alla gånger.

Visst ser de varma och sköna ut, även om de liknar barnskor en del...

Det andra paret var ännu skönare, men de måste knytas så jag får se hur mkt jag använder dem när allt kommer kring.
Ecco har alltid varit lite av ett skofavoritmärke, och dessa är just det..

Goretex och skinn så de borde vara slitstarka.

Det som gjorde att mina gummistövlar sagt upp sig var just att de spruckit av att vara ute i för stark kyla, förhoppningsvis händer det inte dessa nya kompisar som är lite mer avsedda för ändamålet.


Sen shoppade jag ett par billiga äkta syntetskor som matchar min skinnjacka, om jag nu skulle råka visa mig offentligt i vinter i annan look än jobb-outfit?!?
Jag har hört att: -Plötsligt händer det!

Äkta syntet, men fina ändå

Lite rött te och en ljusslinga slank också med i påsarna och kan hända en och annan grej också..

Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!