Lördag med melodikryss..

Nu sitter vi och kryssar i köket, det går riktigt bra.  Vi är i halvlek och än så länge har vi lyckats fylla i allt.  Det är bästa starten på helgen. Mange lagade plättar till frukost, jag lyxade till det med yoghurt och två rostade mackor...
Solen skiner och det blåser lite väl mycket.

Direkt efter krysset ska jag fara iväg till världens bästa stället Arken Zoo, och jobba med Madde som redan är på plats.

Jag har länge tittat efter en ny köksklocka men inte hittat någon jag vill ha som varit i min prisklass, men häromdagen var jag in på Veckans Allehanda och fyndade en klocka precis i min smak. Priset var flera ggr bättre än förväntat. 25 riksdaler!


Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!