Halleluja för Lugn & Ro

I morse vaknade jag och var överjävligt trött. Det måste vara någon biverkan från helgen för vi var inte uppe särskilt sent igår. Idag har jag varit trött på jobbet också, det är sällan det händer.
Av den anledningen blev jag extra glad när jag läste almanackan och där stod "Sandra massage & floating".
Jag snabbade mig hem och lämnade hundarna, att jag skulle vara där i flera timmar och behöva äta slog mig aldrig.

Alltid när jag ligger i floatingtanken så tar det en stund innan jag varvat ner och hamnat i rätta andningen. På väggen står det att man gärna kan tänka sig att man är ensammen med palmer och vågor på en strand. Idag valde jag att mantra att jag älskar mig själv om och om igen. Sen hade jag en date med mitt målbildsjag. Väl använd tid. Annars är det lätt att jag ligger och tänker på sånt som jag borde göra när jag väntar på att hamna i "flummet", det här var mycket bättre!
När jag var färdig med floatingen så kände jag mig helt utvilad, både psykiskt & fysiskt -Wunderbart!
Sen fick jag halvkroppsmassage, även det jätteskönt. Tack till Monika på Lugn & Ro!!

Dagens matintag
Fr: 2 hårdbröd, 1 ägg, 2 bitar sill, 2 skivor lax, bregott.
Kaffe
Lu: 1brk barnmat, 1 tsk bregott, 1 sportknäcke m bregott och kaviar
Mm: äpple
Mi: 2 hårdbröd, 2 ägg, 3 bitar sill, ½ kokt potatis, bregott, 1 kopp te
Tot idag: 1330 kcal

Mycket bröd denna dag, men jag är nöjd då jag bara ätit sånt som jag tycker om, jag har ätit lagomt, jag har ätit långsamt och njutit av maten.
Jag är nöjd med middagen också då jag var vrålhungrig middagen blev 3tim försenad och ändå valde jag att äta bra grejor som är snabblagade.

Motion
Vilodag idag

Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ulrika

Åh, vad glad jag blir om du/ni kommer och hälsar på! :) Jag saknar ju dig med <3 Ni får jättegärna komma båda två om ni vill det. Men hur gärna jag än vill att du skulle ta med vovvarna också så går nog inte det för Johans o Elias allergi :( Men jag ska fråga Johan om han tror det går iaf. Vi åker norrut v 16 så då kan jag komma förbi så kan vi prata lite mer :)

2012-04-12 | 07:53:46
http://theullis.blogg.se/
Anonym

Du jobbar på bra Sandra, blir nog en elitmotionär av dig ska du se. Hos mig är latmasken latent men dieten går framåt så om man plussar på lite promenader kanske vågen visar lite mindre. Fast just nu orkar jag inte då jobb och lammning tar all tid, blir promenader ToR till stallet frera gånger om dan. Nya layouten är jättefin btw...





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!