Jävlar vad du är bra Sandra!

Jo som du märker så berömmer jag mig själv, visst är det charmigt!!
Igår var jag trött och hade huvudvärk hela dagen, inge vidare kul. När jag satt i bilen på vägen hem så längtade jag efter soffan och att göra precis ingenting.
Men!; Det var då jag bestämde mig för att gå ut & motionera istället för soffan. Jag dressade om tog Bungystavarna på en tur som var riktigt härlig,  -jävlar vad jag är bra!
Jag känner verkligen så på riktigt, och pigg blev jag dessutom.

Matintag:
Fr: 2 hårbröd m bregott och ost, ½kopp kaffe
Lu: färdig låda från Felix (rund bunke)
Mm: Lättdryck, 1 kopp kaffe
Mi; Kycklinggryta m kokosmjölk, bamskott, minimajs, vattenkastanj, ris
Kväll: tekopp
Kcal:1569


Motion:
Bungystavar 35min

Well well!
S

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!