Kommentarer...

Finnns det någon osynlig bloggregel om var man ska svara på kommentarer man får i sin blogg?
I den här bloggen finns inget "svarafält" utan jag får gå in och kommentera som att jag vore gäst. Och vem ids gå tillbaka till ett inlägg man kommenterat för att se om man får svar?
Och när man kommenterar i den som skrivits blogg så ser ju inte andra  vad man svarar. 
Själv tycker jag om när jag kan följa en konversation utan att zappa emellan bloggar, men samtidigt vet ju personen i fråga inte att man svarat...
Dagens ILandsproblem presenterat av Sandra...

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ulrika

Jag stör mig också på det där. Det borde vara typ som på fb att den andre får ett meddelande om att man har svarat eller nåt liknande... Det blir så konstigt annars, om nån vill läsa alltså, hoppande hit och dit.

2012-04-13 | 07:22:48
http://theullis.blogg.se/
ZtorZillen

Håller med ovanstående ! Svårt också att veta vad läsare själva förväntar sig..eftersom man gör olika, menar jag!

2012-04-15 | 22:00:06
http://ztorzillen.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!