Med andra ord...

Ikväll har vihaft midagsgäster, våra goda vänner Johan & Pernilla var och käkade middag och vi spelade sällskapsspel. I går kväll var det "Med Andra Ord"  som spelades.
I vår familj älskar vi sällskapsspel, det är så himlarns underhållande, det är tillåtet att bli helvild!


Jag grillade kycklinglår, jisses så gott!
Till det hade vi coleslaw & sallad, till efterrätt fruktsallas av banan, kiwi, äpple och till det delikatessyogurt. Supersmarrigt De Lux!






De här glasen fick min mamma & pappa i bröllopspresent, lite kul att använda dem ibland. De ser ut som en vanlig 33cl läskflaska fast uppochner.

Fr: 2 hårdbröd, makrill i tomatsås
Mm: Kaffe
Lu: Fil & allbran, jordgsylt
Mi: Grillad kyckling, sallad, coleslaw, 1 folköl
E: Fruktsallad, delikatessyoghurt
Tot: 1524 kcal

Motion:
Ingen motion idag. Jag trodde att jag skulle hinna motionera innan våra gäster kom. Det hann jag inte. Jag kände mig sur över det, och är nog lite sur för det ännu...

Well Well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!