Onsdag 25 april 2012

Idag var det in en kund som även är mamma till en av mina barndomskamrater. Hon frågade mig hur gammal jag är, och jag visste inte min egen ålder. Det om något är väl ett ålderstecken!

Nu sitter jag i min soffa och är nyduschad och nyäten. Ni vet när man duschat så länge och så varmt så man är varm ända in i märgen. Helt underbart!
När jag satt i badär försent så tittade jag på mina lurviga ben och innan jag hann tänka hade jag avlurvat dem, det var då jag kom på varför de var så lurviga. Jo för att jag höll på spara ut för att kunna vaxa.. Det kommer jag såklart på när det är försent så nu blir det att spara ut igen.. Visst antecknar du nu?
Kontententan är att jag är mer än vanligt förvirrad idag.

När jag slutade jobbet var vi och handlade lite matvaror. Vi behöver planera våra måltider utifrån vad som finns i frysen, kylen och skafferiet. Där finns massor av mat, det gäller bara att planera lite bättre och handla rätt tillbehör. Vi skulle krympa vårt matkonto avsevärt om det blev omsatt till verklighet.

Väl hemma bytte jag om till motionskostymen på en gång. Jag kände mig lat och hade ingen lust alls med motion. Som vanligt var det jätteskönt när jag väl kom ut.
Jag tog vanliga stavar idag då det gått så tungt i två dagar. Idag gick det mycket bättre, inte alls lika tungt.
Det blir ingen motion för mig imorgon då vi har kvällsöppet och det blir en lååång dag på jobbet. Sista tiden har jag varit supertrött varje morgon då klockan har ringt så chansen att jag vaknar pigg i morgonbitti och går ut på en runda är minimal. Men än kanske inte det sista miraklet skett.

Dagens matintag
Fr: Fil & allbran 1msk sylt, 2 hårdbröd en m leverpastej, en med keso o kaviar, sommargurka
Lu: krämig laxpasta (barnmat) 1tsk bregott
Mi: fruktkräm, mjölk, 2 hårbröd en m leverpastej, en m ost, sommargurka
Tot: 1143 kcal
Motion: 42 min m vanliga stavar

Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!