Skärtorsdag 2012

Jag har semester idag & så underbart skönt det är vara ledig i flera dagar i rad, det finns både tid till projekt och återhämtning. Annars går helgerna så fort, det är svårt att hinna med allt jag vill.
Jag har världens bästa jobb som jag trivs oerhört bra med, det är aldrig tråkigt att gå dit. MEN, det är gött att vara ledig ibland också.

Idag så har jag införskaffat Bungy Pump Stavar, de som jag tänkt på hela veckan. Jag var på sportaffären och provgick. Han rekommenderade 4kg, men tjurskalle som jag är köpte jag med 6kg motstånd.
Bungy Pump Stavar 6kg
De blå till vänster är numera i min ägo!

Jag var ut och provgick dem på en halvtimmes promenad. Jag höll ett lägre tempo och tror mig nu vara kompis med stavarna. Det känns lite annorlunda och tekniken behöver finliras. Men oj så jag känner att det tar mer, valuta för pengarna!
Bungy pump stavar 6kg
Här står jag redo precis på väg att bege mig ut och bränna lite fläsk

Idag har vi städat förutom då vi var ut en sväng och handlade stavarna till mig, har haft en bra dag idag!

Motion
Promenerat in nya stavarna 30min, var sjöblöt i svett och helnöjd när jag kom hem igen.

Matintag:
Fr Allbran & fil, kaffe
Lu ½ kabanosskorv, 1 morot och en klick CF
Mm; fidjiäpple
Mi Grillade revbensspjäll, några pommes, sallad, dressing, folköl. En lagon portion och pommes är överskattat om du undrade...

well well!
S

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ulrika

Vad duktig du är Sandra! Jag brukar vara in här och kika lite då och då i hopp om nya inlägg och nu blev jag förvånad, här haglar ju av nya inlägg. Kul att du har kommit igång med en massa motion, nu blev jag oxå inspirerad. Jag motionerade, sprang och höll på i höstas men fick ont i ena knät och la ner. Nu har jag "bara" promenerat sen dess, men nu kanske jag måste ta upp springningen igen :) Vad fin din sida har blivit oxå :) Ha det gött! Kram kram

2012-04-08 | 08:11:23
http://theullis.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!