Torsdag 26:e april

Vaknade min nya vana trogen -Aptrött. Det är inte kul alls, jag fattar ingenting. Jag är ju morgonpigg!!! Fast tydligen inte längre...

Igårkväll hade vi kvällsöppet och jag kan lova att det kändes i benen att de stod några timmar extra igår. Precis som jag trodde blev det ingen promenad. Det känns helt ok, jag har motionerat fyra dagar i rad och känner mig nöjd med det.

Dagens matintag:
Fr Allbran, fil, sylt, 2 hårbröd en m leverpastej o en m ost ,inlagd gurka
Lu Blodpudding o sylt
mm Äpple o kaffe
Mi Te, 2 hårdbröd m korv
Kväll 2rutor mörk choklad
Tot: 1715kcal

Jag tänkte att jag skulle äta lite större fruktostar då det blivit ett för lågt kcalantal en tid. Men jag känner att jag inte vill ha så mycket, det blir för fullt i magen och jag blir seg. Jag är så superkass på mellanmål, annars hade det varit perfekt att dela upp samma mat fast på fler måltider.
Min tanke är inte att räkna kcal, utan att äta det jag vill men ha koll på kcal.
Jag ska sluta tänka på vad jag borde och inte borde och bara göra...

Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!