Höst??

Idag känns det verkligen som höst ute, nu kl 07.15 är det 12 grader och ingenstans kan man ana att det är sensommar och inte höst..

Semesterkosten är avslutad och nu är det tillbaka till verkligheten och en sundare kosthållning. Tänk att det ska vara så svårt att hålla sig till konceptet under semestern. Jag har levt i synd och sus och rus...
Det märks tydligt på jobbet att kroppen anpassat sig efter sämre vanor, det finns inte en chans att jag missar ett mellanmål för nu är jag hungrig och sugen jämt, hela tiden.
Tyvärr har jag inflammation i bägge fotlederna och i ena hälsenan så det är lite krånligt med motion nu. Jag hoppas att det ska läka ut till nästa vecka.


Här myser vi på BBB-båten

Jag drack den godaste efterrättdrinken -ever!
Den ska jag kopiera hemma nästa gång jag ska leva i sus & dus...
BBB Frappuchino
Stolichnaya Vanilj Vodka, Dubbel Espresso, Vaniljglass, Grädde, Kolasås
Stolichnaya Vanilj Vodka, Dubbel Espresso, Vaniljglass, Grädde, Kolasås

Well well!
S

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!