Fredag sjunde december tjugohundratolv

Så var det fredag igen, veckorna och dagarna går så undan och jag hinner inte med. Jag vet att jag tjatar men det kan inte hjälpas...
När jag slutar jobbet ska jag åka och hämta mina fina brorsbarn som jag tiggt till mig att låna en natt i helgen. Det är så mysigt att få rå om dem. Bokläsning, badkarsbadning och pepparkaksbak står på schemat.
Jag har köpt färdig deg, det blir inte så goda peppisar då och det är ju själva baket som är det roliga så fick det bli.

Det var vägning igår och den visade -0.2kg och ärligt talat så var/är jag lite besviken över det fjuttiga resultatet. Det var desto bättre förra veckan så det jämnar nog ut sig ändå.

så här har intaget sett ut sedan förra torsdagen
Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!