Festligheter

Annis & Björn har haft sin sommarfest, Malin var "hemma" som krydda på moset! Det var en väldigt trevlig tillställning med mycket sång, mat och skratt. Tyvärr alldeles för mycket efterrätt för min del. Jag kunde inte hejda mig, det gick inte. Maten var inga problem. Inte efterrätt nr 1 heller som var pannacotta, efterrätt nr2 var chokladfontän, alldeles för svårt för mig, men det var efterrätt nr 3 som tog knäcken på mig. Drinkmilkshake med Bailys, glass & oreoskakor i. Det var droppen, jag fick ont i magen. Men jag kunde inte hejda mig!

Sandra, Malin  & Annis i klänningar från Desigual
Här poserar vi i varsin Desigualklänning. Vi har flera gemensamma intressen..

Malin har gjort en fantastisk viktresa och är nästan helt i mål, grymt inspirerande! Bara en sån sak att nån som fungerar på ungefär samma sätt som mig går i mål, att det går att gå i mål, att det är möjligt!!! Det  har Malin bevisat för mig, det betyder att även jag kan!!


Jag har klippt mig, jag har lugg igen och då har jag faktiskt en frisyr, det är så det känns!


Annis & Björn har finaste dammen med vattenfall, rökmaskin, fiskrör mmm gaaahhh så fint det är, tyvärr är det ju skugga på bilden och den gör sig bättre i solsken..
Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!