Första semesterdagen...

...Och jag vaknar pigg som en mört och tittar på klockans siffror i taket 05:32. Jag tänker att jag ska nog sova en stund till, men icke!
Varje år brukar jag drabbas av en mer eller mindre semesterångest. Den går ut på att vara så stressad som möjligt för allt jag ska hinna göra på semstern istället för att njuta av den. Stört, jo jag vet.
Nu på senare år har jag lärt mig att identifiera den och kan således göra något åt den.

Sedan jag skrev sist har det hänt en del både trevliga och inte så trevliga händelser i mitt liv.
Jag har vakat över min far och även begravt honom. Det har varit en väldigt jobbig tid för mig, jag har haft fullt upp med att se till att huvudet är upp och fötterna ner. Det har ibland känts som att det varit på väg i motsatt riktning.


Här styr pappa sin båt Baljana när vi är i Turkiet och seglar.


Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!