Jag är bortskämd ibland -And I LÖÖÖÖÖV IT !!!

..När jag kom hem från min sista arbetsdag innan semestern hade jag fått ett fint paket av Magnus. Jag älskar överraskningar och då menar jag av den trevliga sorten.
I paketet var en jättefin klänning från Desigual och så här ser den ut... Taa Daaa

Jag får hålla in magen litegrann, men tanken är ju att den ska minska.. Det är bara sååååååå svårt att hålla sig till konceptet när jag är ledig. Arbetsdagar, nemas problemas. Ledig -svinsvårt!!!

När jag for hem från jobbet samma dag som presenten från Magnus var jag och hämtade ett paket jag beställt med en t-shirt av samma märke.. Så jag fick två fina presenter samma dag!

Idag har det varit supertoppen bra väder. Jag har varit ute sen morgonen och flitens lampa har lyst. Jag har rensat i buskar, gaahh vad jag hatar brännässlor och hundkex. Rensat grillplatsen från ogräs, klippt av grenar från äppelträdet (vet inte om det är nu det ska göras, men jag chansar lite), fyllt poolen, målat brädor, planterat växter, fixat sopor till soptippen, handlat mat, oljat in bron, latat mig och lyssnat på sommarprataren, tvättat.. Jag känner mig som superwoman idag!

Nu håller vi på förbereder lite mat (mest Magnus) och packar lite, imorgon åker vi till paradiset Lappkärringudden!
Jag ska lata mig, lata mig och lata mig. Det innebär i praktiken; läsa, äta, sova, virka, fiska...
Fredagkväll är vi bortbjudna och ska ta båten dit, känns lite kul även om jag alltid helst är hemma. Nu hoppas jag bara på fint väder så jag kan skriva bada i mitt latarprogram också, badar gör jag alltid men nu menar jag i annat än hygiensyfte.

Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!