Annorlunda vecka...

Här bara sprutar det av helgdagar, det är visst fredag och helg IGEN imorgon. Jag klagar inte, men nog är det lite snurrigt allt.. Måndag två gånger på en vecka och fredag två gånger på samma dag, och dessutom en lördag på en måndag och söndag på en tisdag...

Jag är helt supertrött, men tänkte ge ifrån mig ett livstecken iallafall. Jag har haft det bra sen jag skrev sist och kommer om inte annat för min egen skull skriva en rapport om hur det varit. Men inte ikväll, jag är så trött så det liknar ingenting.. 

 Idag har jag varit uppe före tuppen dvs 05.20 *puh* jag är glad att det inte sker varje dag...
Jag och min kollega har varit till Dr Hassel och tagit bort födelsemärken, därav uppstigning i tidig arla.

Dagens roligaste: Dr Hassler sa till mig och AL;
-Det är så trevligt att träffa så glada, runda flickor!
Vi höll på fnissa ihjäl oss på vägen ut a'la fjortis...

Dagens jobbigaste: Motion m Bungystavarna från Ok och hem, har precis kommit in genom dörren.
Är helt supertrött och det var med viljans kraft och ingenting annat som jag motionerade idag. Och för en till sak, jag har bestämt att motionera minst tre ggr per vecka och det blev andra gången idag. Det har jag lovat mig själv och det är bäst att hålla det löftet!

Bilen ska besiktigas imorgon bitti och det känns lite väl spännande. Det är ju en gammal skruttig bil jag har, men jag vill såååå gärna att det inte ska vara något fel på den.

Fr Fil & Allbran, kaffe
Lu Färdiglåda rund burk från Felix
Mi Korvstroganoff, 1 hårdbröd m ost o bregott
Tot: 1389kcal
Motionerat 36 min m bungystavar, kallt, blåsigt och enbart på viljan...

Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!