Pissväder och tulpaner..

Pissig dag, ont skall med gott fördrivas!
Idag har varit en pissig dag. Jag vaknade inte alls pigg och frisk utan snarare än sämre, dock absolut inte döende på något vis.

Kollade i rabatten i morse och några av tulpanerna är på väg att slå ut, ett vårtecken och det gillas!

Det var ont om kunder i butiken idag och det är en riktig motivationsdödare de dagar som det är så.
AnnaLena ropade att vi skulle prata om något som var kul, och då valde vi att prata om en motivationsresa. Sen bestämde vi när den ska bli för annars blir det aldrig något.
Så sen roade vi oss med att kolla på resor till diverse ställen men fastnade på Barcelona och Budapest, Prag är också på tapeten...
Råkar du läsa det här inlägget och har någon åsikt av något slag, så dela gärna med dig, tips på roliga aktiviteter, bra billiga hotell och dyl tages tacksamt emot!

Handbromsen sitter i och det känns skönt. Vi hade lyxen att helt otippat få hemlevererat färdiglagad fiskgryta som var smarrig av en god vän, tackar tackar!
Kvällen har tillbringats i soffan nonstop. Jag hatar när jag inte kan motionera, jag riktigt känner hur jag sväller och hur jobbigt det kommer att bli att omstarta.

Det verkar vara som att välja mellan glass eller milkshake!
 
Budapest                                              Prag

Dagens intag
Fr: yoghurt
Lu: Thaisoppa a'la Felix
Mm: Kaffe, lättdryck tranbär
Mi: Fiskgryta, broccoli, 1 hårdbröd m bregott o ost
Kv: 1 tekopp
Tot: Styvt 1064kcal

Well well!
S

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hovika

Trevligt med resa. Det gör ni rätt i.

2012-05-10 | 15:02:41
http://halsaoharmoni.blogspot.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!