Då var det läggdags igen då..

Ibland går dagarna o veckorna alldeles för snabbt för min smak. Som den här veckan, den här bara visslat iväg och jag hann inte med.
Imorgon är det vägning och jag har förhoppningar om ett minusreultat.
Dagens matintag har varit bra.

Äggmackor och kaffe till frukost



Ett ägg, böcklingpastej, 1dl keso och en clementin till lunch.


Avocado, balamvinäger och clementin till mellis



Skink och sallad till middag




Affenpinscher, virken och Johan Falk till kvällsunderhållning.

Idag har jag fått hem en superfin klänning från h&r London. Och jag kände mig fin i den, det är inte ofta det händer så jag vill använda den NU.
Jag har bara inget lämpligt event att ha den på...
Dagens ilandsproblem är jobbiga.

Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!