Förbereder för lite tjejmys..

... Jag har varit och skjutsat mannen till bussen då han ska på jobbjippo med mat och dryck. Jag tyckte lite synd om honom då han hade ont i magen och inte mådde riktigt bra. Får se om han kommer hem tidigt eller om han börjar må bättre. Det är så typiskt när man ska göra något som man sett fram emot.

Själv ska jag mysa hemma med min fina väninna LillUlle.
Det är alltid så mysigt att ha lite tjejmys. Oftast umgås vi med manligt sällskap också, det är också trevligt men det är något speciellt när man är på tu man hand.
Menyn blir:
Förrätt: Avocado m räkor och öl
Huvudrätt: Skink o ostsallad m bröd & vin.
Jag ska koka lite pasta till Ulle så hon inte behöver lida för att jag reducerar min kost.

Igår var vi på möten mest hela dagen, Väldigt bra möten som gav många ideér och inspiration. Det är jobbigt att ta vissa beslut och ibland vill jag fråga "en vuxen". På det sista mötet som var på vårt kontor hade vår gäst med sig en fullproppad påse med bakverk från Opalen, det kändes lite oartigt att avböja men det gick bra att låta bli. Jag kan ju inte rå för att han oombedd handlat fika !?!
Efter alla dessa möten var vi (jag & Annis) på After Work hos Bodensia med våra män. Annis & Björns bonustjej och hennes kompis var också med. Det är uppfriskande att umgås med tonårsbruttor. Fjortisar som jag kallar dem, men det är inte så uppskattat...
Maten var god, de har verkligen snäppt upp sig på
Boddan.
Jag gjorde som jag beslutat mig innan, gick ett varv utan tallrik och kollade vad jag skulle stoppa i munnen. Ett mkt bra trick då det är lätt att ösa på för mkt när det är buffé. Matmässigt lyckades jag bra, men jag gick bet på brödet och åt en skiva för mkt mot för vad jag önskat. Positvit är att jag åt ungefär hälften av vad jag gjort i mitt tidigare liv.
Sen gick vi på Bio och såg sista Twilightfilmen. Den var den bästa hittills, jag var positivt överraskad då jag inte haft någon förhoppning om filmen efter att vi på fredagkväll sett näst sista filmen och den var riktigt usel.

Nu ska jag galoppera i duschen, det duger inte att lukta usch när jag får besök.
Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!