Onsdag morgon..

Redan onsdag, rackarns vad dagarna går & går...
När jag var påmin morgonpromenad med Filip & Fredrik var det 6,5 grader ute och det bet en aning i kinderna. Kallare än så här behöver det inte bli, det är fint när det lilla snötäcket som kommit ligger kvar.


Jag hade tänkt börja mata småfåglarna idag men fågelbordet hade svällt så jag fick inte upp det. Jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det. Jag gillar att titta på småfåglarna när jag äter frukost, bäst gillar jag domherrar och gulsparvar fast i vintras såg jag inte en enda domherre. De fördrog min granne Monikas fågelbord. Får se om vårt duger i vinter.

Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!