Så var det torsdag igen då!

Torsdagar är min "riktiga" vägardag även om jag fuskväger mig emellan ibland.
Idag visade vågen -0.9kg. Det känns grymt bra!
Idag kan det bli en utmaning då vi ska på mentorträff och träffa alla mentorer och adepter. Vår mentor är grymt bra, engagerad och har ett nätverk utan motstycke!
Förhoppningvis bjuder de på sånt som är enkelt att ta lagom av, men oftast är det inte så.
Idag fyller min bästa lillbror år och i helgen ska både han och hans dotter uppvaktas, där snackar vi utmaning. Linda är nämligen bakdrottningarnas bakdrottning!! Jag får armsvett bara jag tänker på det, måste ta med eget fika om det ska gå vägen...
Jag har köpt mig en julklapp och det är grejor för att själv fixa mina naglar så nu har jag en "domuskasche" full med prylar. Får se när jag ska få tid att fixa med det?!?
Gissningsvis så behöver jag träna några gånger för att få till det någorlunda.
 
Fotleden är helt paj så nu får den vila, hoppas att jag kan ta mig ut på fredag men så ont som jag har så är det tveksamt. Det är nog så ont att stå hela dagarna på jobbet. Gå är bättre än att stå, värst är när jag stått stilla i kassan och sen ska börja gå. Det är liksom startsträckan som är värst. Jo att jag inte får sova ordentligt utan vaknar varje gång jag vänder mig är inte heller optimalt.
Vilket gnäll det blev nu då...
 
Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!