Torsdag hela dagen..!

Härligt hela dagen!
Så najs att jag kunde hålla mig från fika på nätverksträffen, och detta utan att jag kände att jag uppoffrade mig nåt särskilt.

Dagen matintag har sett ut så här:


1) frukost - 2dl filmjölk, ½dl allbran, kaffe
2)Lunch - 2 hårbrödmackor m kaviar i farten i bilen på väg till träffen -ingen bild
 

3) Mellanmål -1polarmacka m leverpastej och smörgåsgurka, kaffe på träffen

4) Middag -Tonfisksallad m majs, ägg & dressing

Tot kcal 834.
Hela veckan har jag hållit mig under 1000 kcal, tanken var att hålla mig kring 13-1500kcal men när jag fyllt  i på kvällen har det blivit så. ..

Morgondagens utmaningar är;
Roadshow med en av våra leverantörer på Nordkalotten
Bio

Ang morgonens gnäll så ska jag boka en ny tid hos Dr och vara en envis patient. Jag betalar dessutom dyra pengar för en sjukvårdsförsäkring och jag skulle ju kunna använda den...

Nu ska vi se sista Johan Falk-filmen och jag ska virka rutor.

Well well!
S

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!