11 dagar kvar till Budapest

Å hur går det med min utmaning till mig själv???
Jo men helt åt pipsvängen! 
Nu har jag äntligen reklamerat den nya trasig vågen mot en som faktiskt fungerar. Enligt den så är resultatet +2,7kg.
Inte helt uppmuntrande precis...
 
Det är nu fem veckor sedan jag blev "icke frisk". Jag är inte sjuk så att jag behöver ligga under täcket, men jag är långt ifrån fräsch. 
Sen innan helgen sitter problemet i luftrören samt att jag fortfarande är helt onormalt trött. 
Den här helgen har mina finaste brorsbarn varit hos oss då deras föräldrar haft en vuxenhelg i Sthlm. 
De är jättefina ungar, lättsamma och lyrhörda men ändå så är jag imponerad av alla föräldrar. Det är hur roligt som helst att rå om dem, men ändå var jag helt slut igår kväll.
I fredags hämtade jag dem från dagis & skola, sen iväg och hämta. Önskekost Tacos till middag och sen lite fredagsmys i soffan innan natti natt. 
Lördag, upp och hoppa kl 7, frukost, lite morgonbestyr och badkarsbadningoch iväg till Luleå på Bio. (Fanns ingen film att se i Boden). Efter bion mat på Max, hem med lite hemmabestyr, se tv och hopp isäng. 
Söndag sovmorgon till strax före åtta (kom i håg att dra ner rullgardinen), frukost, till skogen för korvgrillning och kurragömma, handbollsträning, plättar till middag, och sen hem till föräldrarna för kvällsfika och nattning. 
Pust och puh, helt vanliga dagar för helt vanliga människor, men faster Sandra blev helt slut. 
Det är så roligt att höra när barn konverserar och hur de resonerar. Det har givit många glada skratt, en del öppna och en del i smyg.

Nu när jag kiukar ut genom mitt fönster så är det en traktor som sopar gatan, bättre sent än aldrig som man brukar säga...
 
Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!