15 dagar till Budapest

Här sitter jag och dricker morgonkaffe med magen full i frukost...
Jag har väntat på att det ska bli lite sol och torka upp blöta gräsmattan för att klippa den en sista gång innan snön, men det verkar som att jag kan sluta vänta och klippa den blöt.
Jag har en hel del vintring kvar att göra, alldeles för mycket och jag hoppas få det gjort innan det är måndag igen. Jag hade tänkt konservera massa fina rönnbör och andra grenar men var för sen med att inhandla glycerol och nu är det inga fina löv kvar på grenarna.
 

Så här såg det ut på min morgonpromenad idag.. Min mobilkamera finns det mer att önska av, men den är mycket bra om man jämför med internminnet.
 
En gammal skolkamrat till mig från tiden på Livsmedelsteknisk ska åter igen kocka mat till Nobelfesten, kul tycker jag!

Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!