Dag 13 av 39

I söndags slog jag till och köpte ny resväska. Min röda följeslagare har dragkedjan gått sönder på så mina senaste flygresor har det varit lite spännande att se om väskan kommer tom på bandet eller om den hållt i hop.
Det är typiskt mig att dra på den typen av inköp..
Nu har jag införskaffat en svart väska som ser precis ut som den jag hade, dessutom medlemsrabatt på Coop så den kostade bara 299:- det gillas skarpt. Ett grönt midjebälte till väska följde också med. 
Nu börjar det vara dags att inventera i skåparna så jag vet vad som ska packas i den också..
 
Igår promenerade jag hem från jobbet och solen behagade visa sig litegranna. Men åååhhhh så vackert det är ute nu. Höstskrud är fantastiskt vackert, särskilt när det är vindstilla..
Jag vill ha fler höstdagar med sol, det är så mycket mer inspirerande än regnrusk och blåst.
 
Matmässigt var det en bra dag igår. 
Fr: 2 hårdbröd, bregott, ost och gurka, kaffe
Lu: yoghurt, allbran, hårdbröd m mjukost
Mi Köttgryta, ris
och så lyxade vi till det med en Pepsi Max.

Vi har sett filmerna som är efter Liza Marklunds böcker med Annika Bengtzon och jag tycker de är riktigt bra. Vi har kvar att se den sista filmen...

Nu är det dags för arbete, fin dag önskar jag dig!

Well Well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!