Dag 13 av 39!

Här sitter jag med hängande ögonlock och är jättetrött.

Matrapport
Fr: 2 hårbröd m bregott o ost, gurka, kaffe
Lu: 1 färdig Thaisoppa fr Felix
Mi 1½ skiva kött, 1/4 bakpotatis, grönsaker
Matmässigt har det varit en bra dag :)

Jag klev upp tidigt och skjutsade Magnus. Innan jag klivit upp var min ambition att motionera när jag kom hem igen. Dock kunde jag inte förmå mig till det i pissregnet.
Det måste bli en uppsnäppning motionsmässigt här! 

På jobbet har det varit en utmärkt dag, mycket att göra och många kunder vädret till trots. Det var jag som stängde och väl hemma tog jag mig inte upp ur soffan där jag satt mig för att äta middag. Så här har jag suttit som en zombie hela kvällen. Grattis till mig, eller inte...

Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!