Dag 2 av 39

I morse fick jag en trevlig överraskning med frukost på sängen. 
Mange kom in med en bricka och hade bifogat ett papper där det stod vad allting vägde, omtanke i dubbel bemärkelse. Vi åt frukost och lyssnade på Norrbottensradions morgonprogram i sängen, Grymt mysigt kändes nästan som helg!
    Så här urtjusig är jag när jag vaknar om mornarna, nästan som Sue Ellen i Dallas. Tur det finns en till alla!

Efter jobbet var jag bara hem en snabbis och hämtade Fredrik innan det var dags för inomhusträning. Det är så lyxigt att få träna inomhus när regnet bara öser ner. 
Jag och Freddan tränade fritt följ, stanna kvar, ligg, snurr & dans, hantering av främling. Både jag och Fredde är ovan att träna så jag vet inte vem som blev mest yr i bollen, jag eller hunden!?! 
Trevligt var det iallafall och jag har tänkt att det ska bli en god onsdagsvana.

Väl hemma igen var det middagstajm och Mange hade gjort en av mina favoriträtter - Kassler & ostsallad. Jag får verkligen jobba med mig själv för att inte ta stora portioner, det är superjätteduperdundersvårt!!!!!!!
Det gäller ungefär allt som inte är i färdig form, dvs hårdbrödmackor är enkelt. Två st är två st. Det är svårare med sånt som ska ösas upp typ. 

Här växer mina klockrankor som borde ha växt över bågen och ihop gånger flera, men det dög inte i år. Inte så tjusigt med en bar båge. De står fortfarande i blom fast bladen har fått sig en knäpp av de frostnätter vi har haft. 
 
Idag har jag lyckats med alla dagens mål. 
Jag har sovit alla mina timmar, jag har hållt mig mellan 1000-1500kcal, jag har druckit över 2L. Bra gjort Sandra säger jag och klappar mig själv lite karla-aktigt på axeln. 
Totalt 1092kcal
 
Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!